Ajankohtaista ym. - Current affairs etc. 

Seuraavat tapahtumat
Lennoille voivat osallistua vain DC-Yhdistys ry:n jäsenet.
Tarkemmin jäsenyydestä. Lue Ilmailulain tulkinta. Jos et ole jäsen, voit myös liittyä jäseneksi kohdassa Jäsenyys varatessasi lennon.

DC-3 on historiallinen ilma-alus. DC-yhdistyksen toiminta ei täytä yhtä vaativia turvallisuuskriteerejä kuin kaupallisessa lentotoiminnassa ohjaajien, lentokaluston, huoltotoiminnan ja operoinnin osalta.
 
DC-3 saapuu Malmille 05.05.2018 noin klo 15:30
Kone lentää pari paikallislentoa Vaasassa, joiden jälkeen hän suuntaa kohti Malmia. Kuluneena talvikautena koneelle on tehty ns. PRT-huoltoa (perusrakennetarkastus), joka tarkoittaa koneen purkamista, kunnon tarkastusta ja tarvittaessa osien vaihtoa tai kunnostusta. Huolto jatkuu vielä seuraavalla talvikaudella. Mitään poikkeuksellista ole löytynyt. Näkyvinpinä merkkeinä huollosta lienevät uudet matot ja sisäverhoilun kunnostus, ja uusi kiilto, tietenkin. Malmilla lennetään paikallislento, tai kaksi, koneen saavuttua.

Tervetuloa vastaanottamaan Wanhaa Ladya.
Näin Norjassa

Norjalaisen sisaryhdistyksen käytössä on Suomesta ostettu DC-3, 11750 - Douglas C-53D-DO - OH-LCG - DO-9 - LN-WND
Kone rakennettiin Santa Monicassa vuonna 1943. Otettiin Yhdysvaltain armeijan ilmavoimien käyttöön tunnuksella 42-68823. Kone siirrettiin Kahdeksannelle ilma-armeijalle 8.10.1943. Vaurioitui ilman vihollisen vaikutusta 22.12.1944 ja korjattiin. Varastoitiin Oberpfaffenhofeniin 1.1.1948.
Suomen valtio osti 2.6.1948, lennettiin Helsinkiin 14.6.1948 ja rekisteröitiin tunnuksella OH-LCG 17.6.1948. Koki rullausvaurion Porissa 18.6.1949. Korjattiin ja sai 28.9.1949 epävirallisen nimen Perhonen rullausvaurion aiheuttaneen mekaanikko Perhosen mukaan.
Myytiin Maanmittaushallitukselle 15.4.1969 ja muutettiin kartoituskuvauskoneeksi Finnairilla. Sai 18.6.1969 tunnuksen DO-9 ja rahtioven syyskuussa 1969. Peruskorjattu huhtikuussa 1971 Finnairilla. Sai hinausvaurion oikean siiven kärkeen, korjattu 25.1.1985. Siirtolennettiin Utista Helsinki-Vantaalle 27.2.1985. Lentotunteja lennon jälkeen oli takana 37 676.
Myytiin tammikuussa 1985. Lennettiin Yhdysvaltoihin 30.5.1985 tunnuksella N59NA. Sai viimeistään vuonna 1986 tunnuksen LN-WND. Kone lentää edelleen ja sitä operoi The Dakota Norway Foundation. Koneella on takanaan n. 39 000 lentotuntia.
Tiedot Ilmailumuseoyhdistys.
Katso norjalaisten esittelyelokuva YLE-Teemalta.

Museovirasto avustaa koneemme raskashuoltoa
Museovirasto avustaa koneemme perushuoltoa (PRT, perusrakennetarkastus, raskashuolto). Avustuksella rahoitetaan huollossa tarvittavia varaosa- ja tarvikehankintoja sekä pakollisten palvelujen ostoja vuosina 2018 - 2020.
Avustuksen myöntämisperusteluissa todetaan mm. seuraavaa:
"Ainoa tyyppinsä lentävä yksilö Suomessa. Konetyyppinä merkittävä sekä Finnairin että Ilmavoimien historian kannalta. Kohde on sekä valtakunnallisesti että kansainvälisesti merkittävä historiallinen ilma-alus. Konetta operoidaan aktiivisesti useissa ilmailutapahtumissa ja kuka tahansa pääsee nauttimaan ainutlaatuisesta lentokyydistä liittymällä yhdistyksen jäseneksi. Yhdistyksen toiminta on oivallinen esimerkki siitä, miten ilmailun historiaa tuodaan kaikkien nähtäville ja nautittavaksi.
Restaurointityöt ovat välttämättömiä, jotta kone saadaan pidettyä ilmassa edelleen. Hanke on erittäin hyvin suunniteltu ja budjetoitu. DC-yhdistyksen osallistava koulutus- ja jäsentoiminta sekä oma rahoitus on kiitettävää. Restaurointi on tässä koneen jatkuvaa lentokelpoisuuden hallinnointia. Sitä hoitavat pätevät henkilöt, jotka siirtävät tietotaitoa nuoremmille."


Finavia lahjoitti Jeepin DC-yhdistykselle.
Auto menee Malmin lentoasemalle yhdistyksen käyttöön.

Kuvassa Vesa Olli, Hannu Lepistö ja Ari Nummi.
DC-yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous
pidettiin 28.02.2018. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja kunniajäsenyyttä koskeva jäsenaloite. Osallistujia oli 120.
Vuoden 2017 tilikauden tulos oli 16 829,08 € ja kertyneet voittovarat 162 798,43 € tilikauden lopussa. Yhdistyksellä oli varsinaisia jäseniä 3077 ja kannatusjäseniä 1053. Lentotunteja kertyi 82 tuntia. Jäsenlennoille osallistui 1646 jäsentä, n. 30% jäsenistä.

Lue kokousdokumentit
Koneellemme sattui haaveri Turussa v 1953.
Korjaukset tehtiin paikan päällä tammi-maaliskuun aikana.
Kuvat Heikki "Hesu" Oramies / Jari Oramies.

Katso koko kuvasarja


Kohtaaminen yössä

Olin viikon loppupuolen hommissa Reyjavikin yliopistolla ja majoitus oli Hotel Icelandair Naturassa, joka on Reykjavikin kotimaan lentokentän laidassa niin, että hotellihuoneesta oli suora näkymä platalle ihan vierestä. Illalla 12.1. noin 21:20-aikaan havahduin sellaiseen pörinään, että ohoh, nyt tuli joku iso kone. Menin ikkunaan ja ällistys oli melkoinen kun ikkunan eteen parkkiin rullasi Dakota. Tosin ei enää ihan entisen lainen Dakota, vaan koneessa oli pidennetty nokkapala, uusitut siivet ja modernit turboprop-moottorit. Flightradarista ja googlettamalla selvisi että tämä C-GGSU oli DC-3C/Basler BT-67 Turbo Dakota, alun perin USAF:lle 1942 rakennettu kone, joka on sittemmin saanut uudet moottorit ja siivet. Konetta näköjään käytetään öljyn ja kaasun etsintään. Sen kotipaikka on Ottawa, mutta viimeaikaiset työtehtävät ovat vieneet sen muun muassa Etelä-Afrikan edustalle merelle.
Kuulin myös hiukan lentäjän ja yhden toisen miehistön jäsenen jutustelua. Kone oli lähtenyt edellisenä päivänä Ottawasta ja oli sieltä tullut Kuujjuaqin ja Iqaluitin kautta Reykjavikiin. Lentoaika Iqaluitista Kanadan pohjoiselta inuiittialueelta Reykjavikiin oli ollut jotain 11 tunnin luokkaa ja miehistö oli ihan poikki. Kuulin heidän myös manailevan keskenään sitä, kuinka kun he tekevät arktisilla alueilla öljynetsintää niin kuinka luonnonsuojeluhenkiset ihmiset kohtelevat heitä kuin pahimpia rikollisia, vaikka kyse on vakavasta ammattityöstä ja tieteestä. Koneessa kuului olevan useita tonneja mittalaitteita mukana.
Tarkistimme tämän C-GGSU:n liikkeet tuon yöllisen kohtaamisen jälkeen. Se on lähtenyt Reykjavikista vasta 16.1. ja lentänyt nelisen tuntia Blackbusheen eteläiseen Englantiin. Sieltä käsin se on tehnyt yhden lennon jonnekin, mihin lienee, transponderi poissa päältä. Voi esimerkiksi olla että se olisi käynyt mittailemassa Pohjanmeren öljy- ja kaasualueilla, niissä hommissa kun se liikkuu. Sitten se on palannut Blackbusheen. Ja juuri kun asiaa katselimme 17.1. iltapäivällä, niin kone oli pyörimässä eteläisen Ranskan yllä. Ahkera kone ollakseen syntynyt jo 1942.
Ilkka Siissalo

OH-LCH "Hotelli" täytti 75 vuotta 24.12.2017

Onnea Old Lady.
DC-yhdistyksen jäsenilta
pidettiin 14.11.2017 Suomen Ilmailumuseolla. Jyrki Laukkanen kertoi Gloster Gauntletista, sen historiasta, ominaisuuksista ja kunnossapidosta.

Paikalla oli 174 jäsentä.
Kolmonen siirtyi talveksi Vaasaan 30.09.2017
Joukko yhdistyksen aktiiveja starttasi aamuhämärissä Malmilta kohti Vaasaa. Tarkoituksena oli käväistä Vampulassa menomatkalla, mutta pilvipeite oli liian alhaalla sisämaassa. Lensimme rannikkoa seuraillen Turun kautta Poriin jossa lensimme kaksi paikallislentoa. Hyppylento piti peruutta koska pilvipeite oli yhtenäinen. Matkalla Porista Vaasaan siirryimme mittarilentoon pilvien päälle. Vaasassa pilvet olivat niin matalalla, ettei paikallislentoa kannattanut lentää. Kauden aikana lentotunteja kertyi 82 tuntia 11 minuuttia ja laskuja 139.

Katso kuvia                                                 
Jarmo Kasari


Speedyn jäähyväislento mekaanikkona
Kolmonen vieraili Tartossa 16.-17.09. Pauli "Speedy" Fallström oli lennon mekaanikkona, toistaiseksi viimeisen kerran. Speedy on toiminut DC-yhdistyksen mekaanikkona ja myös huoltotoimen johtajana 90-luvun alulta asti ja perehdyttänyt suuren joukon seuraajia itselleen.

Huomionosoituksia tuli runsaasti. Katso


YLE:n Puoli seiska
teki jutun koneestamme ja yhdistyksestä.

Se tuli 22.09. TV:stä. Katso tästä


Rauta ja Petrooli Riihimäellä
02.-03.09.2017
Teimme jo perinteeksi muodostuneen retken Hyvinkäälle ja Masinistit ry:n (Fordson Club) järjestämään Rauta ja Petrooli -tapahtumaan Riihimäelle. Lensimme kolme paikallislentoa Hyvinkäällä, joista ensimmäiselle saimme siivelle Seppo Pihkalan ohjaaman Saab Safirin.

Katso Pekka Suurosen raportti Flightfoorumilla


Lähetä ilmailuaiheinen kuvasi meille
osoitteeseen kuvat@dc-ry.fi
Saatamme julkaista kuvasi sivuillamme tai Facebookissa

Katso kuvia täältä


Lastenklinikoiden lapsipotilaat lensivät Kolmosella
28.05.2017 lapset saattajineen lensivät kaksi lentoa Malmilta kauniissa säässä. Turha kertoa, että kaikki olivat tyytyväisiä. Kiitos jäsenten avokätisistä lahjoituksista.


Airveteran Oy:n varsinainen yhtiökokous
pidettiin 22.06.2017 Malmin lentoaseman Custon-tiloissa. Kokouksessa käsiteltiinn yhtiojärjestyksen mukaiset asiat.


Lentokausi alkoi paluulla Malmille
lauantaina 06.05.
Suuri joukko yhdistyksen jäseniä ja muita innokkaita ilmailuihmisiä oli kokoontunut vastaanottamaan Kolmosta.
Katso video (Jesse Lintumäki)


Sunnuntaina lensimme Vesivehmaallle ja kävimme Lahden Classic Car Showssa.

Katso video ohjaamosta (Jukka Granström)

360° kuvaa kolmosesta

Tutustu kolmoseen virtuaalisesti. Mika Ajomaa on kuvannut koneemme Malmin lentoasemalla. Hänen kuviaan on näkynyt ennenkin sivuillamme, mm. etusivun kuva on hänen kamerastaan, otettu Pudasjärvellä 2008.

Malmi jatkaa lentokenttänä ainakin 2019 asti
Malmin lentoasema muuttui vuodenvaihteessa Malmin lentokentäksi. Finavian lennonjohto ja lennonneuvonta lopettavat toimintansa. Ilmatieteenlaitoksen sääpalvelu jatkuu vielä ainakin pari kuukautta, koska Rajavartioston vartiolentolaivue jatkaa toimintaansa Malmilla. Finavian henkilöstöä jää ylläpitämään toimintaa Rajavartioston osalta vielä jonkin aikaa.

Lentotoiminta jatkuu
Syksyllä perustettu Malmin lentokenttäyhdistys ry on sopinut toiminnan jatkosta Helsingin kaupungin kanssa. Kaupungin sopimustekstissä lentokentän edellytetään olevan valvomaton VFR-kenttä, joten mittarilentotoiminta ei nyt ole mahdollista. Toiminta kuitenkin jatkuu, mikä on pääasia. Jatkuvasti päivittyvää lisä- ja tilannetietoa löytyy www.efhfry.fi 

Connien kyydissä

Mikko Möltsi käväisi kesällä Baselissa Sveitsissä ja kiipesi Lockheed Super Constellationin kyytiin. Lue juttu.
Super Costellationista lisää mahdollisesti
Tähtimoottorin seuraavassa numerossa.

Ketrzyn-Salzburg-Krakova
Vaiherikas ja yllätyksiäkin tuonut matkamme aina Alppien juurelle asti oli mielenkiintoinen ja onnistunut. Lisää matkasta myöhemmin, viimeistään Tähtimoottorissa.

Katso kuvia matkalta


Malmi 80th Anniversary Airshow 13.-14.08.2016

Katso kuvia
Tilastotietoja vuodelta 2015
OH-LCH lensi 74:37 tuntia, laskuja 118.
Huoltotyöt: Vaasassa talvikauden aikana 1955 h, lentojen yhteydessä 320 h, yhteensä 2275 h eli n. 30,5 tuntia / lentotunti.
Lentäjien, purserien, toimittajien, avustajien ja hallinnon tekemiä tunteja ei ole tilastoitu.


Ajaton DC-3 täytti 80 vuotta 17.12.2015

Kolmekymmentä vuotta sitten, 26.01.1986
kaksi kolmosta, DO-8 Lokki ja DO-11 Hotelli, lennettiin Utista Helsinki-Vantaalle ja luovutettiin Airveteran Oy:lle. Toisen koneista, DO-8:n eli OH-LCD:n, ohjaimissa oli Juha Korhonen, joka lentää vieläkin DC-kolmosta yhdistyksemme lentäjänä. DC-3 ja sen eri versiot ovat olleet kaikkien aikojen menestyksekkäin lentokone.
YLE: Aikansa valtias DC-3 täytti 80 vuotta
Vanha rouva lensi Vaasaan talveksi 26.09.2015
Menomatkalla hän pistäytyi Porissa lentämässä kolme paikallista ja vielä Vaasassa yhden hyppylennon.

Kuvassa Vaasan paikallisia aktiiveja ja siirtolennon miehistö.
Vaasan miehet laittoivat kesäkauden aikana Ilmailumuseolta saadun hinaustraktorin kuntoon. Vanha Aeron/Finnairin palvelija on saanut uuden elämän Airveteranin väreissä. Kuvat ennen ja jälkeen kunnostuksen.



Rauta ja Petrooli Riihimäellä
Kävimme jälleen Rauta ja Pertooli -näyttelyssä Riihimäellä. Matka kulki Hyvinkään kautta.

Katso muutama kuva
Hamburg Airport Days 2015

Katso kuvia
Malmi International Air Show 2015

Alkajaisiksi muutamia kuvia tapahtumasta
Lauantai    Sunnuntai
Päälentonäytös Turussa 06.-07.06.2015

Muutamia kuvia tapahtumasta
Pin-Up -tytöt siivellä

Vartiokylän kutosluokka unelmien luokkakuvassa

TV2 filmasi Vartiokylän kutosluokan kanssa jakson sarjaan Unelmien koulukuva. Jaksossa luokka tutustuu Finnairin koulutuskeskukseen ja pääsee Malmin lentoasemalla kuvaamaan DC3:n kylkeen.


http://yle.fi/aihe/ohjelma/unelmien-koulukuva
Yle Areenassa viime kauden jaksoja
http://areena.yle.fi/tv/unelmienkoulukuva
DC-3:n ensilento 17.12.1935

Valmistaja Douglas Aircraft Company.
Suunnittelija Arthur E. Raymond.
Kone esiteltiin 01.-09.02.1936.
Valmistus lopetettiin 1947 Douglasilla.
Valmistusmäärä yli 13000, Douglas 10654.
Muunnelmia C-47 Skytrain, C-53 Skytrooper, Lisunov Li-2.
Lokki Vantaan asuntomessuille 2015
Suomen Ilmailimuseo, Vantaan kaupunki, Osuuskunta Suomen Asuntomessut ja Airveteran Oy ovat lokakuussa 2014 käynnistäneet yhteisen hankkeen Finnairin entisen DC-3 -matkustajakone OH-LCD "Lokin" kunnostamiseksi muistomerkkikäyttöön. Lokin tulevaisuus Asuntomessujen jälkeen on vielä avoinna. On mahdollista, että Lokki saisi arvoisensa paikan esimerkiksi Aviapoliksen alueella muistomerkkikoneena.

Lokki-hankkeen etenemistä voi seurata hankkeen omilta kotisivuilta osoitteessa www.lokkiprojekti.fi. Sivuilla kerrotaan mm. mahdollisuuksista vapaaehtoistyöhön esim. Lokin jo himmenneiden pintojen kiillottamisessa.

Koska Lokki saa nyt julkisuutta, on hyvä tilaisuus muistella DC-3:n historiaa yleensä ja Airveteranin Kolmosten vaiheta. Niistä antaa hyvän kuvan Studio55 jonka MTV3 lähetti 10.09.2009. Ohjelmassa esiintyy Airveteran Oy:n ja DC-yhdistys ry:n pitkäaikainen puuhamies Lars Nyqvist.  
Larun pojat lennolla

Katso Lauttasaari-lehden juttu


Lotat kuvassa Kolmosen kanssa


Tyttäret Pia, Minna ja Karolina halusivat antaa isälleen Martille kuvalahjan 70-vuotispäivän kunniaksi. Kuvat Emma.
Kuressaare 30.-31.08.

Retki Saarenmaalle. Kuvia.
Gloster Cauntlet Kymin yllä

Jyrki Laukkanen ohjasti maailman ainoaa lentävää Gloster Cauntletia Kolmosen rinnalla.
Katso kuvat (Mikko Möltsi)

Rauta ja Petrooli 14.09.2014

Uutisia Riihimäeltä ja Hyvinkäältä uutisissivuilla.
Tour de Sky, Oulu  09.-10.08.2014

Suomen Ilmailuliiton päälentonäytös 2014 Oulussa.
Lähemmin uutisissivuilla

Kymin ilmailupäivä 02.08.2014

Lähemmin uutisissivuilla
IL-TV 01.08.2014

Katso video
Jämi 19.07.2014

Muistohyppääjät
Räyskälä 29.06.2014

Kati ja Pete

Vesivehmaa. Nordic Packard Owners Club
Vuotuinen ajotapahtuma järjestettiin 28.06.2014 Lahden ympäristössä. Tapahtumaan osallistui noin 30 autoa vuosilta 1920-1956 Lahti-Vesivehmaan lentokentällä.
Lahti-Vesivehmaa EFLA

Mikko Möltsi oli paikalla ja kuvasi tapahtumia. Katso.


Dakota's over Normandy

Järjestimme näissä merkeissä Ilmailumuseoyhdistyksen kanssa ylimääräisen jäsenillan 18:06. Paikalle tuli n. 50 Ilmailumuseoyhdistyksen ja DC-yhdistyksen jäsentä ja muita asiasta kiinnostuneita. Illassa esitettiin matkalla olleiden ottamia kuvia ja kuunneltiin tarinoita. Lisää uutisista.
Kyllä muuallakin osataan
Flagship Detroit - The Oldest Flying DC-3
Tosi hieno kone, sekä päältä että sisältä (video)
Uusi elämä kunniakkaalle kolmoselle (video)

OH-LCH palasi Malmille

Malmilla oli joukko yhdistyksen jäseniä ja muita ilmailun harrastajia vastassa konettamme kun se saapui Seinäjoelta lauantaina 26.04. klo 16:20. Lento-ohjelma alkaa heti Vapun jälkeen. Tänä kesänä on yli 40 lentoa joten urakaa riittää. Kuvia koneen saapumisesta.
Airveteran Oy:n yhtiökokous
pidettiin keskiviikkona 18.06.2014. Kokouksessa käsiteltiin yhtiöjärjestyksen mukaiset asiat ja keskustelltiin DC-3 OH-LCD (Lokki) myyntiluvan myöntämisestä yhtiön hallitukselle. Hallituksen puheenjohtajaksi valitiin edelleen Juha Korhonen, varapuheenjohtajaksi Hannu Heilala ja Hallituksen jäseneksi Heikki Ylikorpi. Yhtiökokous ei myöntänyt Lokin myyntilupaa hallitukselle, asia siirrettiin seuraavaan yhtiökokoukseen. Meneillään on Vantaan kaupungin, Ilmailumuseon sekä Ilmailumuseoyhdistyksen hanke Lokin asettamisesta näytteille Kivistön asuntomessuille 2015.

Lokki luultavasti Artukaisissa joskus 50-luvulla
Hotelli valmiina kesän seikkailuihin
Kolmosemme OH-LCH huollettu on valmiina kesän lentoihin, joita on tänä kesäkautena lähes joka viikko, joskus useampiakin. Lentokausi alkaa koe- ja tarkastuslenoilla 22.04. jotka suoritetaan Vaasassa ja Seinäjoella.
Vaasan talkooporukka on talven aikana hinkannut koneemme  kiiltävämmäksi kuin ehkä koskaan.

Punnitusta varten kone nostetaan lentoasentoon.
Taustalla Antonov AN-2.
Katso lisää Jarmo Kasarin ottamia
kuvia koneen kiillotuksesta ja punnituksesta

Ilmailun tosiharrastaja
Lensimme kaksi paikallislentoa Malmilta 04.09.2013. Olin tullut hyvissä ajoin kentälle ja menin koneen luo katsomaan kun Speedy ja asentajat valmistelivat konetta lennolle. Kun kello oli yli viiden, lähdin lentoasemalle vstaanottamaan jäseniä lennolle. Portin luona seisoi herrasmies. Kun tulin portista, tuli hän puheilleni ja kysyi, olenko DC-yhdistyksen henkilökuntaa ja esittäytyi. Hänen etunimensä oli Luc. Muistin, että hänen suomalainen sihteerinsä oli soitanut, varannut lennon, hoitanut yhdistyksen jäsenyyden ja maksut. Luc oli varannut paikan klo 18:00 lennolle ja hänen päällimmäinen huolensa oli se, ehtiikö hän 18:30 taksiin ja Helsinki-Vantaalle Pariisin koneeseen. Lupasin, että ehtii. Kysyin häneltä kuinka kauan hän on ollut Suomessa, johon hän vastasi, pari tuntia. Hän oli lentänyt juuri Pariisista.

Paikalle tuli kapteenimme Petteri Tarma. Kerroin hänelle, että tämä herrasmies on juuri tullut Pariisista ja lähtee takaisin heti paikallislennon jälkeen. Petteri kysyi häneltä millä lennolla hän oli tullut. Luc mainitsi lennon numeron jolloin Petteri totesi olleensa kapteenina tuolla lennolla. Luc siis lensi Pariisista Suomeen, osallistui paikallislennolle DC-3:lla ja lähti saman tien takaisin. Nyt voin sanoa, että olen nähnyt oikean ilmailun ystävän. HHe.
Pärnun matkakuvia
Hämeenlinnalaiset jäsenet tekivät retken Pärnuun elo-syyskuun vaihteessa 2013. Kaupunki ja sen hieno hiekkaranta olivat jo hiljentyneet kesän kiireimpään turistiaikaan verrattuna. Koneemme oli ainoa jonka näimme lentoasemalla.

Tässä muutamia kuvia.

Kymin lentotapahtuma 17.08.2013.
Katso lisää kuvia

Mika Kasurinen oli mukana Malmin paikallislennolta 14.08.2013 ja kuvasi lennon. Video on laadukas kun ottaa huomioon sääolosuhteet.
Katso
Tunnelmia Örebron lentonäytöksestä
03.-04.08.2013  Katso lisää

Sallan ja Miron matka maailman ympäri
oli kuvaamassa konettamme ja solistiaan Salla-Marja Hätistä musiikkivideoa varten. Kuvaajana Miro Palokallio.


Maaseudun Tulevaisuuden toimittaja Jarmo Palokallio oli mukana tekemässä juttua.
 |  www.dc-ry.fi  |  info@dc-ry.fi  |